Raziye_artrk Geçen ay kimyasal yaşadım ve bir hafta reglim gecikti her ay 28 güne bir regli olurum düzenli bu ay 35 gün olarak mi ovülasyon günlerini hesaplamalıyım 28 gün olarak mı ya kızlar???
Gulcingezer Raziye_artrk en son ne zaman regl olduysan ona gore hesapla yine 28 gune cnku bi kerelik bisey olabilir o
Burcu0707 Raziye_artrk duzensiz adet olan biri enzbere ovulasyom hesabi hicbir adeti baz alip yapamaz ovulasyom takibi yap yada doktor kontrolunde folukul kontrolune git.yanlis yonlendirmesin kimsw seni
Tusami Raziye_artrk bende kimyasal yaşadım kanama yeni bitti , ovulasyon testi ile takip yapacağım , herşey karıştı çünkü