Ben zaten özele gidiyorum salı günü gittim bebek göstermedi kendini arkası dönüktü o zaman görmüş bi kaç güne geçiyomuş bazen die söylememiş bize cuma tekrar çağırdı gittim yine görünce söyledi istanbula özele yönlendirdi ikili testte falan birşey çıkmamıştı herşey normaldi çok korkuyorum 😔