Salı günü doğum yaptım genel anestezi ile oldu saat 10.00′da çıktım ameliyattan rahat zaten ama doğumdan sonrası biraz zordu odayı hemen hemşireler geldi karnımı bastırdılar O çok zordu kirli kan çıkacakmış iki kere geldi böyle yaptılar artık ben elimle çektim yapmayın dedim �lkinde yapmamışlardı ona Şok Oldum iki kere arkadan iğne yaptılar fitil verdiler ilk gün sütüm gelmedim ama verdik sabah ameliyat olmuştum akşamına geldi biraz şu anda sütüm gayet iyi dolaba da koyuyorum bebeğim de hemen tuttu şükür 3 kilo 935 gram geldi boyu 51 santim🥰 Ben 49′da hamile kalmıştım 67 ile doğuma girdim Herkes çok şaşırdı benden böyle bebek çıkınca bugün 5.günüm dikişlerim hafif ağrıyor toparladım size tavsiyem saat başı 10 dk sık sık ama az az yürüyün çok yürüyünce de ağrı yapıyor bide ilaçları ağrı kesicileri düzenli kullanın