handeozt8 canım o normal bir şey değil bildiğim kadarıyla seni korkutmak istemem ama pazartesi direk doktoruna gitmeni öneririm zira benim bildiğim yüzde ve gözde şişlik preeklampsi belirtisi. Normal ödem de olabilir eğer şikayetine baş ağrısı görmede bulanıklık gibi şeyler eklenirse acile de gidebilirsin doktoruna gidene kadar tuzu minimuma indir ve bol bol su iç. Her ihtimale karşı söylüyorum yani..