Bebekdelisi Bonjuk senın test ne zaman kaçıncı gün yapıldı benım ılk 3. Günde taze transfer tuttu dogdu bu 5 gün atılan
Sevvgiii Deletedmom2265 amin iyi dilekleriniz için sağolun. Allah size ve bebeğinize sağlık sıhhat versin inşallah :)
Bonjuk Bebekdelisi geçen hafta pazartesi ikinci transferim benim ilki kimyasal gebelik oldu bu ikinci normalde cumartesi test günüm ama bugün erken gebelik testi yaptım iki tane negatif çıktı
Aslaninannesi01 Sevvgiii benim de az yumurtam toplandı 3 tane embriyom oluştu hemen transfer oldum hemde 3.gun embriyosuydi çok şükür doğum bile yaptım rahim dinlendirmeyi doktorunuz uygun görürse zaten yapacaktr ama bizim gibi az yumurta olan kişilerde genelde gerek duyulmuyor
Bebekdelisi Bonjuk cok erken yapmıssın şakın ılacı bırakma benım arkd bır gün ınce yaptı kaset erken gebelık negatif coktı dr aradı ilaçları bırakım dedi asla diye bir bagırdı ertesinde gitti gününde kan verdı 12 değer ile gebe oldunu oğrendı unudunu kaybetme cnm
Bonjuk Bebekdelisi doktor arkadaşımı aradım çocuk gibi ağladım bugün o da aynı şekilde bağırdı konuştu biraz kendime getirdi beni kullandığım ilaçlar Estrofem Progestan fitil Coraspin Folik asit Oksapar iğne Prolutex iğne Sen tedavi görüyor musun canım
Bebekdelisi Bonjuk benım son 2 gün test Estrofem Lutinox fitil Prolutex iğne Oksapar Aspirin Prednol 16 hap 1 gün var 1 gün tok proluton deport 500 kalçadan iğne
Bebekdelisi Bonjuk senın ek iğne yapması lazım aslında tutunma kolaylaşıyor progestan 2 tane yada proluton deport benım oncekıde oyleydı
Bebekdelisi Bonjuk aglama cnm inşallah olacak daha 1 hafta var en son gün dollenen var ben kendım gordum sahıdım
Bonjuk Bebekdelisi ayh hadi hayırlısı test yaptın mı hiç sende sürekli yatıyor musun Kalçadan iğneyi geçen defa vermişti ama bu defa vermedi Ağlamamak elde değil bu süreci yaşayan biliyor gerçekten ama arkadaşımla konuşunca toparladım biraz bekleyeceğim artık kısmetimiz neyse onu yaşayacağız hakkımızda hayırlısı 🙏
Kubraonurdmr Sevvgiii benim toplandıktan sonra 3 . gün transfer yapılmıştı kötü düşünme hiçbir zaman tek yumurtam döllenmişti ama 21. Haftadayiz çok şükür
Bebekdelisi Bonjuk yok cnm ben test yapmadım oncekı de de yapmamıştım kan günü geldi gittim verdim öğrendim bunda da oyle yapıcam kanda direk
Bebekdelisi Bonjuk 3 gün yattım soyle arada kalkıp yürüdüm kan akımı laıM dedi doktor ama hiç bir iş yapmadım iğneye giderken yürüdüm geldim o kadar sımdı hep yürüyorum ev işinde yapıyorum cok egılmeden cok uzanmadan
Bonjuk Bebekdelisi güzel haberini bekliyoruz buradan bizimle paylaş lütfen ben bu güne kadar yattım ama yarın işime geri döneceğim böyle yat yat olmuyor