Kızlar Aralık ayında kurtaj oldum nisan ayına kadar korunduk en son 26 nisanda regl oldum sonra korunmayı bıraktık yaklaşık 5 gündür gecikmem var hiç bir belirtim yok test yaptım kan verdim negatif onarmal olan bir durum var mı bulunduğum ilçede özel hastane yok devlet hastanesinde de randevu yok böyle yaşayan var mı şimdiden teşekkürler