26 ay önce ilk dogumumu yapmıştım özel hastanede ve trajedikti🤦🏽 epidural tutmadı saatlerce suni sancı verildi bebek kanalda sıkıştı on cm aciikla saatlerce bekledim ve çok zor olmuştu kızımın dogumu. Hep de dedim ikincide geç gidicek.hastaneye diye. Bu sefer erkekti 39 haftayı geçti tık yok doktorum il dışına gidecek diye bende bı panik cumaya kadar doğurmam lazım çünkü🤣 elle muayene sayesinde açıklık ilerledi sancılar falan yarına dogurturum seni dedi doktor. İl evdeyiz eve geldik ağrılar falan çok zorlandım kızım bı yandan gece baktım sancılar arttı düzenli olmaya başladı beş dakkada bir e indi ama baya şiddetli. İlkinde yaptığım hatayı yapmadım hemen hastaneye koşmadim☺️ duş falan aldım evde gezindim sancılar gelince comeldim squat yaptım saat altı oldu iyice arttı aç karnına gider miyim🤣 kalktım hemen çay koydum. Sancılar dört dakikada bir ne zaman geleceği de belli bı sancı geçince çay demledim oturdum sancı geçince dört dakika arada kahvaltı hazırladım diğer arada omlet yaptım derken masa hazırdı☺️her sancı gecisinde hunharca bı şeyler yedim deli gibi çay içtim kapanışı bol cevizli ballı ekmekle yaptım 🤣🤣 sancılar iki buçuk dakkaya indi deli gibi şiddetli saat yedi oldu eşimi uyandırdım hastane İzmir de yaklaşık bir saat uzaklıkta sakince evden çıktım ama zor yuruyorum sancı gelince duruyorum falan. Hastaneye vardık dedim ben girmiycem.daha 🤣 bı elli dakika arabayı park edip içinde bekledim çünkü erken gidersem hemen suni sancı verirler diye korkuyorum bı de sürekli elle muayene canım yaniyo halim kalmiyo. Dokuzu geçiyordu dedim artık dayanamiyorum arabadan indim ama mümkün değil yürümem sancılar berbat hale gelmiş 🙄 hastane otoparkında görevli hemen sedye getirdi falan çıktık yatış yapıldı saat dokuz buçukta girdim. KENDİ SANCI LARIMLA acilmam baya ilerledi ama çok kuvvetliydi zaten epidural 13.30 da yapıldı zaten 14.30 da doğuma alındım ve suni sanciyi neredeyse yarım saat falan çektim 😈 bu sefer karnım.tok olduğundan enerjim falan yerinde ikinabildim tabii ve dakikalar içinde oğlumu kucagima aldım❤️❤️❤️
Kesinlikle tok gidin ( lavman yapiyorlar zaten)
Gizli gizli çikolata bile yedim
İlk sancida hastaneye koşmayın yoksa süreci hizlandirmak adına çok yipratiyorlar.
Ve kendinize güvenin👍 herkese hayırlı doğumlar diliyorum