Gulbahar47 Sabah uyandığımda az miktarda kahvernkli lekelenmem oldu dizce yerleşme kanaması mı ama bu kadar az miktarda olabilir mi?
bsra_22 Gulbahar47 benimde daha reglime 10 gün var dün çok hafif miktarda kahverengi bi lekelenmem oldu birkaç gün bekleyeceğim bakalım
bsra_22 Gulbahar47 benim ilk gebeliğimde de reglimden 3 haftasonra olmuştu onda 3-4 gün sürmüştü ama acemiliğime geldi bilememiştim sonra düşük yaptım allahım bi daha yaşatmasın çok istiyorum
yabadabaduu Gulbahar47 zaten çok az geliyor peçete koyun ben geneldede peçete koyduğum için anlamıştım hemen adetime 3-4 gün kala 2 gün çok az az kahverengi akıntı vardı sonra öğrendim zaten ☺️
Gulbahar47 Seri4545 ay hayır ya hastanede verilmiyormuş bende sevinmiştim yarın sağlık ocağında vereceğim bakalım inşallah