Nurlanaa neden böyle olundu yah yediklerimizden ictiklerimizden mi nedir yah böyle durumlar sezaryana kadar gidiyor benim ilk gebelik de böyleydi 41 bir haftayı gördük son anda sezaryana aldılar beni ozamanlar 213 yılında doğdu ozamanlar fazla yaygın değildi bu senelerde çok yaygın yah ünlü lerce bile sezaryan oluyor hadi bizleri devlet hastaleri keyfe gerçe çoğu keyfe yapıyor hem para almak için hemde normal doğumla uğraşmamk için ne tuhaf Bi zamandayız nolacak biz kadınların halı