Banada bebeğime bı kapakçığı küçük demişlerdi bende çok korktum.Cocuk kardiyolojisine gittim bsktirmak için ordaki doktor okadar iyikidi oda doktor olmasına rağmen daha anne karnındaki bebeğin kapakcagin küçük olduğunu nerden bilmiş dedi bı sorun yok gayet iyi.Yinede kontorul için doğunca gel ozaman bakalim dedi.Birde seninki kireçlenme ilk defa duyuyorum bence öyle bişey yoktur.