Merve_tna Hapyymami bende çok yaşadım kasık ağrılarını enfeksiyon kum çıkmıştı bende ama tabi seninki farklı olabilir istersen bi doktoruna danış canım bana tahlil yapmadn önce alttan muayene ile rahmime falanda bakmıştı çünkü