Tueaksy aclik sekeriniz yuksek cikmis diger degerleriniz benimkine baya yakin da benim acligim 81 cikmisti doktorum gebelik sekeri olmadigini soylemisti. Bildigim kadariyle 100 ustu şeker normalde de gizli seker diye geciyor babamda var. Muhtemelen doktorunuz diyet yapmanizi isteyecektir. :) 1 gun once cok mu tatli seyler yediniz?