Soncul goldumsu 500 liralıkta aldım o da iyi gelmiyor boşa gitti paralarr dolumdan sonra çatlak tedavısı yaptırsam daha ucuz 🤣
goldumsu Soncul kız bosver sal ben neler sürdüm bio oil lierac vs hepsi boş ben doğurunca tedavi düsünüyore
gozdeyagci Soncul var mı bildiğiniz İstanbulda birisi. Doğumdan sonra ben geekten gitmeyi düşünüyorum. Maalesef benim çocukluğumdaki kilolardan kalma çatlağım bile var.
Doga_deniz goldumsu tedavinin tam olarak bi adı var mı çatlak tedavisi diye mi geçiyo benim de karnımda çok olmadı ama belim bacaklarım çatladı hep yağlar kremler falan hiç işe yaramadı bende de
Soncul gozdeyagci iyi araştırın gidin daha kötü olmasın ben tuncelide doğum yapcam tayinimiz çıktı hiç bilmiyorum o tarafı😵💫
goldumsu Doga_deniz benimde öyle stroit diye geçiyor sanırım yanlış görmüşte olabilirim ama çatlak tedavisi güzellik salonlarının çoğunda mevcut doğumdan sonra araştırmaya gireceğim zaten krem vs fayda edecek gibi değil
Doga_deniz goldumsu yok yok doğumdan sonra o bebek çıkınca gerginlik gidince her şey ortaya çıkıyo kremler falan hikaye bence bilmiyorum 🙊 benim de daha çok var doğuma sonra araştırıyım ben de 🙈
goldumsu Doga_deniz ben zaten her gün bi doz çatlaklarıma ağlıyorum bi de selülit ve yüz kiloluk baldırlarıma xjekkdoeodpdpe
Doga_deniz goldumsu tek ben böyleyim sanıyodum Bi de benim ikinci bu seferki halini düşünemiyorum 😂😂😂