Bsr-12
Tugbagelir merhaba bazı bayanlar mutlulukla yazdığınıza fazla tepki vermiş, bende folik asit kullandım hamile kalamadım ama doktor şunu dedi yumurtalıklarını çalıştırır ve yardımcı olur, hamilelikle ilgisi yok demek saçma olur , hamilelikle ilgisi olmayan okadar şey yaparken ve Ümit ederken, folikasit kullanan bazı bayanlar hamile kalıyor yumurtalıklarına iyi geliyor , yani bir etkisi var , hangi hap olduğu da önemli bence çünkü herşey ticaret verilen ilaçlar özele gittiyseniz çok pahalı olabiliyor ve hangisi daha iyi bilemiyorsunuz folikasit ama işte hepsi aynı gibi görünsede ilaç firması değişince etkide değişiyor , ben sizleri tebrik ediyorum Allah tamamını erdirsin