Pelvan Sabah 10da sezeryanla bebegimi kucagima aldim ama bebegim kucuk kilosu ve benim sutum gelmiyor goguslerimi makinayla cekmekten yara oldu hic onemli degil ama ne gogsumu tutabiliyo bebegim ne sutum geliyor ne olur bir akil verin zatende kucuk digdu beni emmeyince dilini emiyor 😢😢
Hanifeak Pelvan devlette mama verdiriyorlar genelde sarılık olmasın diye 🙃sütünüzde zaten biraz geç gelir yarına inşallah gelmiş olur 🙏
sudamlasi Pelvan asla emmiyo dıye pes etme zorla tuttur canım bebeğin pes etsin su iç. Sütün mutlaka gelir geç te olsa.. Göğüs uçları için silverette nin gümüş kapakları var imkanın varsa al kullananların hepsi memnun
Nur1234 Pelvan cumartesi gun u bende sezaryan oldum ve normal de 37 im ama ultrason 36 gösteriyordu ve sütüm yok tu gelmiyordu odaya geldikten sonra bebeğimi getirdiler hemen göğüse tutturdular göğsünü eline al c harfinde tut ve kahverengi bölüme kadar tutturmaya çalış bi elin altta olcağı için çene altını minik minik dokun o zaten alıyor benim ebem öyle yaptı sütüm yoktu ama boş boş emiyordu git gide beyaz şeffaf gelmeye başladı artık bugün gelemeye başladı şükürler olsun günde 2 veya 1 kez rezene çayı içiyorum ☺ stres yapma gelir
MehtapKB Pelvan canım benim de göğüs ucum çok küçüktü ve sütüm azdı,enjektör yardımıyla bikaç günde göğüs ucum da çıktı,o vakumlama etkisiyle sütüm de geldi,tam tarif edemicem şurdan bi bak istersen http://www.annebebekokulu.com/el-yapimi-gogus-ucu-pompasi/
Pelvan Hanifeak mama verdi ama emmek istiyo emmemiyo cok uzuliyorum sutum olmadigi gibi gogus ucumuda alamiyor
Pelvan sudamlasi yarada olsa verdim bugun boynca onlar gogus ucu olmayanlar icindemi bir altarnatif yoksa sadece yara icinmi emmek istiyor ama bir turlu tutamadi
mucizemizibekliyoruzz Pelvan kilosu güzel canım bebeğin. Gelişimide iyidir umarım. Zamanında gelmiş zaten. Sen bol bol emzirmeye çalış yardımcı olcak kimse yokmu? Onun midesi kiraz tanesi kadar şuan zaten 2 damla gelse emse doyacak sıkma canını. Emdikçe çoğalacak sütün
Pelvan sudamlasi doktorlarda yok diyor var aslinda ama daginikmis bebegimin agzina olmuyor insallah emzirebilirim sorun olmaz
Pelvan [bilinmeyen] gogusum buyuk ucuda yok pek alamadi 😟 agliyor doktorlarda bu kilonun altina inmesin diyor
Pelvan Baska onerisi olan yokmuki arkadaslar sutum makinayla azda olsa gelmeye basladi ama gogusum cok buyuk ucu var gibi ama daginikmis ne yapabilirm her turlu oneriye acigim