Merve0606 ben Berna hocadan paket alıp acil bir şekilde doğuma girdim başka doktor yapti ameliyati.Herhangi bir sıkıntı yaşamadım.Zaten fazla bir beklenti içinde değildim.Hemşirelerin ilgili olduklarını söyleyebilirim.Biz çağırmaya gerek kalmadan onlar kendisi çoktan gelmiş oluyordu zaten.Gündüz birden fazla kişinin odada olmasını sıkıntı etmiyorlar ama geceleri sadece bir kişiye izin var.