Mucizem_00 Kızlar maden suyu hamilelikte tüketin deniliyor ama içeriğindeki yüksek oranda tuz ödem yapıyormş ve cok fazla su tüketmek gerekiyormuş içtikten sonra sizler ne düşünüyorsunuz
Deemetibostnci Mucizem_00 ben günde bir tane içiyorum idrar yolu enfeksiyonuna iyi geliyor rahatlattı beni
Ozum12 Faydalı ama Doktorum günde bir taneden fazla tüketme tansiyonu yükseltiyor dedi yani düşük tansiyonda önemli ama yüksek tansiyon daha tehlikeli bu yüzden sık sık takip edilmeli dedi ki gebelik ayları ilerledikçe tansiyon yükselebiliyormuş
Canselly Ben hiç içemiyorum normalde tadından dolayı ama en kötü 2 günde bir içmeye çalışıyorum gerçekten rahatlatıyor beni özellikle kalça kramplarımı günde 1 tane öneriliyor
charlottececi Canselly calcimax-d yazdirin doktorunuza gunde yarim tane iciyorum 11. Haftadan beri ilk gunden kalca agrilarim kesildi bir daha da olmadi. 4 hafta cekmistim kramp aci agri kotuydu 😁
B-01 @"Mucizem_00″markaya göre değişiyor.icerigine bakın aldığınız maden suyunun.sodyum oranı düşük olanı tercih edin.magnezyum ve kalsiyum yüksek olsun.beypazari kötü değil ama sodyum oranı biraz yüksek.damla ve akmina mineral açısından çok iyi