Ozlemyeni ben gebelikten önce yaşamıştım. İdrar yaparken cok agrım oluyordu, hatta kan kısmı gelmeye başlayınca çekiliyor gibi hissediyordum berbat birşeydi. Tek kullanımlık ilacı rahatlıkla içebilirsiniz. Hemen wc gitmeyiniz. Ben gece içip sabah kalkıyordum bayağı faydası oluyordu. Geçmezse antibiyotik başlatıyorlar o şekilde rahat atlatıyorsun. Bol su içmeyi ihmal etmeyin. Bu süreçte işemek gerçekten zor ama ne kadar su o kadar iyi. Doktorum İdrara çıktıkça mesanenin temizlendiğini düşünebilirsin demişti.