busraladag1 ben de 31haftalık 930gram doğurdum 850grama düştü şu an 1070gram 21.gün bgün çok şükür hiç bir skntımız yok sizin avantajınız kılosu iyiymiş o odemi atar zayıflar sonra oksijen desteği kesilir sonra sana emzirmeye verirler 2kiloda skntısı yoksa cıkarırlar sıkma canını 😍 sağlıkla çıkar 21gündür küveze gidip geldiğim için böyle rahat knuşuyorm skntısı yoksa üzülme sütün kesilmesin bebeğin hisseder