Mdilekk yanlış anlama ama canım kayınvalideler çok bilmesin her şeyi duyma bazı şeyleri, doktor ne diyorsa o. Benim kayınvalidem de eltime öyle dedi kontrole gitmedi gitmedi uzun zaman sonra gittiğinde bebek kakasını yutmuştu, suyu bitmek üzereydi acil doğuma aldılar. Bir hafta yoğun bakımda kaldı. Doktor ne derse o bence. Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik zaten kontrollü olmak her zaman iyidir