desertrain 35 haftalıkken 2300gr. Ama beni çevredekiler çok korkutmuşlardı, yok bebek gelişmemiştir, yok sağlık sorunu vardır, yok kalbinde sıkıntı vardır. Boşuna üzmüşüm kendimi. Hiç takma, hamileliğin tadını çıkar. Bebiş karnından çıktıktan sonra içinde pıtı pıtı hareket edişini çok özleyeceksin. 😇