Merviiss Kızlar düzce tıp fakültesinde doğum yapan var mı? Normal ücretsiz randavu ile muayeneye gidip de doğumu orda gerçekleştiren
biranne2cocuk Merviiss muayene 280di en son hangi doktor icapçıysa o doğumla ilgileniyor.Normal doğumda zaten ebe hemşire yaptırıyor.Yakın arkadaşlarımdan ypm var orad eğer tanıdık doktor hemşire vs varsa yardımcı olursa iyi olur.
Merviiss biranne2cocuk ben normalde duzce cagsuya gidiyordum esma ya son haftalarında tavırları hiç hoşuma gitmedi doğru düzgün cevap vermemeye başladı suratı asık ultrasondan 2 dk bakıp bırakıyordu mecburen tıpa devam ediyorum normal rndavu Alıp ondan sormak istedim
Esmaduzce Önceleri üniversiteye gittim ben de çok masraflı oluyor diye devlete başladım. Yeni gelen doktorları herkes çok iyi anlattı. Şimdi asla üniversiteye gitmem. Nihan hoca çok bilgili. Bolu’dan gelmiş birkaç arkdşla ona gidiyoruz, devlette doğurcam