Elayvzz Kızlar 25 hafta olduk şeker yüklemesinde şekerim 231 çıktı doktorum dahiliyeye yönlendirdi dahiliye doktoru sonuçlarıma göre diyetle olmaz insülin başlıcaz dedi var mı insülin kullanan aranızda