Iyi gunler arkadaslar..Bende enfeksyon vardi onun icin ilac kullaniyordum.o ilacida gebeler kullanamazmis bende adetimde 4gun kala nasil olsa hamile olmam diye kullanmaya basladim..adet olacagim gun test yaptm cift cizgi cikti ve ilaci dayandirdim..doktorum bana bebekde kusur yarata bilir dedi..Ben ama cani veren Allah ne olur olsun aldirmam diyorum ewimde oyle..sadece basina boyle birsey gelibpde saglikli gebelik geciren olmusmu nolursuniz bana umut verin