Kızlar düzce tıp fakültesinde takip edilen gebelerimiz var mı doğum yapan yada biraz dertleşelim. Ben düzce cagsu hastanesine gidiyordum 26 haftaligim şuan gecen haftalarda bıraktım doktorun ukalaligindan dolayı şuan da tıp fakultesinden başka carem yok dogum için de muhtemelen orasi olacak. Fakat doğum zamanı tek kişilik oda tutabilir miyim hemşireler ebeler nssil kafam çok karıştı