Valla ben 34 den sancılarım az az oluyordu dayanılmayacak halde değildi ama 35-36 haftada çok kötü sancılarım oldu.. 8 gün durmadan. ağrı kesici bile kesmiyordu.. doktoru aradık dedi normal bunlar hatta ben emin olmak için ultrasona gittim şükür rabbime herşey yolundaydı. Su ve ya nişan gelmediyse sorun yok demektir tabii bebek haraketliyse gayet normal sıkmayın canınızı sağ salim kucağınıza alırsınız inşAllah🤗