Meralaksoy Arkadaşlar merhaba geçen hafta ultrasonda 36+4 tü bebeğimin gelişimi. Bu hafta 37+4 çıkması gerekirken 36 çıktı ve geçen haftayla kilosu aynı. Doktor bir sorun değil bu dedi ama içim içimi yiyor rahat edemiyorum. Bu durumu yaşayan var mı ?
tahaninannesi19 Meralaksoy benimde 37 haftalıkken gerılık vardı 2 hafta gelısımı gerıdendı bıraz topardı sayılır 38+3 3100 oldu yenı
tugbakya Meralaksoy Benim de 37+4 de 3100 gr. Çok fark yok ki bence normal bebeginizin kilosu. Benim de gebelik şekerim var çok kilo alacak diye korkuyorum. En iyisi doğduktan sonra kilo alması bence takılmayın
Tansum tahaninannesi19 nasıl toparladınız acaba ? Benim de aynı durum var 10 günlük bi eksiklik var .. 10 Haziran sezeryanım var doktor ilk başta 3 3.5 doğar demişti sonra gerilime olunca 2.800 felan doğar dedi :(
tahaninannesi19 Tansum ceviz fındık badem kaşar yumurta muz bunları cok cok tükettim kılo aldırıyormus