Tugbakkcc Merhaba Perşembe gününe sezeryana gün verdiler 36+6 günlük oluyorum bebeğin suyu azalmış riske sokmayalım dedi doktorum 2500 kilo sizce çok mu erken doğum küvezde kalır mı korkusu var 2 adet ciğer geliştirici iğnede yapıldı
Selin12- Tugbakkcc kalmaz inşallah bende 37 haftalık ken doğum yaptım gayet saglikliydi kuveze girmedi sizinkiside erken doğum sayılmıyor korkmayın
Belief Tugbakkcc Doktor alalım dediyse güvenin bence benimde 36+3 de aldı ve kuveze girmedi çok şükür ve 2380 doğdu . Premature sayildi ama bir aya toparladi🙂
Alyadnz33 Tugbakkcc hayır erken değil bende o 36.4 de girdim suyum azalmıştı ve bebek 2 kilo 200 Grandi küçücük dü yani bebek korkma benimkini kuveze bile almadılar gerek duymadilar bide şuna dikkat et bol bol emzir sarılık olmasın o kötü işte erken doğan bebeklerde