Birazxhayaici Kızlar ya şey inancı var ne kadar doğru bilmiyorum ama ayva yediğinizde çukur kısmını yanagınıza basınca bebek gamzeli oluyormuş doğruluk payı nedir 😅
Deletedmon00881 Birazxhayaici palavra palavra palavra 😂😂😁😁ben denedim olmadı bacım inanma, kanmaaaaa💃💃😃
Padfoot Birazxhayaici ay hiç inanmam böyle şeylere ama rn yakınımda şahit oldum. Bi arkadaşımın annesi ona yapmış kızın yanağını görün çukur gibi maşallah öyle bi gamzesi var ki. Abisinin de çenesine yapmış onun da çene gamzesi var.
Ranammmm Birazxhayaici Millet ye gamzeli olur dedi bebek doğdu gamze falan yok 😂anca yerken boğazım da kalıyodu bana zararı oldu😂😂
Serapmehmet_19 Birazxhayaici ben hamileliğimde her gün bie ayva mutlaka yerdim ve dediğinizi de denedim bide babası gamzeli ben gamzeliyim bebeğimin gamzesi yok maalesef 😅😅😅
Canpolat Padfoot zaten Gamze o bölgede ki gelişmemiş kaslar demektir sağlıksız yani görüntü iyi olabilir ama gelişmemiş bölge Yani 😀benim de omuzlarımda belediye çukuru gibi Gamze var eşimin belinde ve çenesinde ama keşke olmasaymış😀
1Annex Birazxhayaici ya demeyin öyleee benim yengemin cocuğunda oldu gamze. Bi sürü yedi hamileliğin başından beri. Bizde genetikte kimsede olmamasına rağmen çıktı valla iki kocaman gamzesi var çocuğun 😂😂 ama aycadan mı bilmiyorum
Nebyaa Birazxhayaici ben denedim oldu oglumun yanaklarinda gamze var. Ama dogumdan hemen sonra iki yanagina kus pwrmagimla wzcik bastirdim ondan da olabilecegini de düşünüyorum
Alyadnz33 Birazxhayaici var diyorlar yedik kızım gamzeli şuan ama eşimde gamzeli baba dan da alır diye düşünüyorum
Kubgkm Birazxhayaici tüh o kadarda ayva yedim hiç yapmadım 😂😂 şimdi yapsam ayvada kalmadı piyasada 😂💕💕
Sehrbnon12 Birazxhayaici ayy sormak istediğimi sormuşsun ben elma yiyorum gamzeli olur vs diyorlar ayva da yemeye baslayacam😂
yabadabaduu Birazxhayaici valla bi teyzem var çocuklarına torununa denemiş oldu dedi sanada yaparız dedi hatta bilemiyorum bende onun yalancısıyım 😂
Nazendehanim Birazxhayaici gamze kısmından ben de emin değilim ama ayva yiyenin yavrusu güzel olur diye hadisi şerif okumuştum.hadis inancınız varsa siz yone yiyin zararı yok 😂
Mucizeanne20 Ben ilk oğlumda denedim oldu iki yanağı da baya belirgin gamzeli şimdi yine hamileyim bu oğluma da denedim bakalım olacak mı göreceğiz🤗
Annesininportakali53 Birazxhayaici valla bilmiyorum suan hamileyim yiyorum canım istediği için ama annem ben doğduğumda bana iki parmağıyla yanaklarıma bastırmış hep şuan gamzeliyim ve bayağı belli 🤣 erkeklerde gamzeyi sevmiyorum pek ama kızım olursa deneyecem🤭 bakalım cinsiyeti haftaya ogrencez inşallah