Kilomuz 1500 boy 41 cm ama doktorumuz iki hafta geriden geliyor dedi int baktım ortalama zaten bu haftalar böyle oluyor Muş ve herşey yolunda ama erken doğum olabilir dedi ilaç verdi hiçbirşey anlamadım nst sancı çıkmadı rahim ağzı uzunluğu iyi suyum iyi bebeğin eşi iyi ayrılma kanama yok ama erken doğum riskin var dedi acaba kafası mı karışık dı doktorumun 🫣 sizin bu haftalarda nasıldı kızlar boyu haftasına göre uyumlu değil mi Sizce de 🤷🏼♀️🤷🏼♀️