Yagmrr11 odalar 2 kişilik arada büyük bi perde oluyo insallah geveze insanlar olmaz yanınızda benim öyleydi… Erkek girebiliyo refakatci saati oluyo diyelim eşiniz ve ailesi öğleden sonra 2 de refakatçi saatinde gelip yarım saat durabiliyolar. Ayriyeten yanınızda 1 kişi kalabiliyo. Eğer eşiniz güvenlikçi ve ebelerle arayı iyi tutarsa yanınızda daha fazla kalabilir. Benim çıkmama 1 gün kala oda boşalmişti eşim 3 4 saat durmuştu yanimsa annemle