Ryry Kızlar hava çok sıcak ve nem çok fazla İstanbulda. Bebeğime hala uzun kollu ve uzun alt giydiriyorum. Tişört şort olayına geçeyim mi yoksa daha erken mi ? Biz bu kadar pişiyorsak o da aynı şekil değil midir
Melike Ryry siz nasıl giyiniyorsanız 1 kat fazlasını giyer bebekler. Terliyorsa ve evin ısısına göre artık şort giydirebilirsiniz bence yada ince yazlık tulum
gamzosgamzos Ryry benim kızım tam bugun aylık bende İstanbuldayım bugun yarim kollu giydirdim altına ince pijama