Berfin-bektass cisem30 Benim her iki ayağımda da yanma oluyor.Tahlillerimi yaptırdım ne b12 eksikliğim var ne de şekerim çıktı 🤷🏼♀️ Sanırım hamilelikten kaynaklı
Minnacksevdack cisem30 benim de 1 haftadır yanma var. Ama dediğiniz hiçbir şey yok tahlillerimde. Hamilelik kaynaklı olduğunu düşünüyorum 🌸
csmaknc cisem30 benimde 2-3 senedir ayaklarım cayır cayır yanıyor ama hep tahlil yapıyorlar çıkmadı şeker ya da b12 eksikliği
illy Bende de var 36. Haftamdayim şekerine falan baktım yok. Hamilelikle alakalı bişey ayağımın altına buz koyuyorum öyle rahat ediyorum