Ikra01ayse Kızlar 22 nisanda opu yapıldı haziranda transferim olacak doktor dinlendirme yaptı rahim dinlendirip hamile kalan varmı aranizda 2 inci adetimin olmasini bekliyorum
Deletedmom2265 Ikra01ayse Tüp bebek gebesiyim opudan sonra dinlendirme yapıldı 2.adetten sonra transfer yapıldı ilk denemede şükürler olsun tuttu 32+3 olduk darısı başınıza ☺️
Smk Ikra01ayse benimde nisan 23 opu oldu haziranda transfer olacak adet bugun oldum.İkimizde güzel haberlerimizi alırız inş🙏
Sedos16 Ben de haziran 26da yumurta tollatacagim transfer agustosta olacak. Doktorum boyle cok daha saglikli sonic alacagimizi soyledi. Benim de aklima yatti ben de dinlenmis olurum ☺️ o arada gez toz kendini rahat birak dedi hatta 🤣