Kızlar 23 haftalik hamileyim çalışıyorum bu aralar kendimi iyi hissetmiyorum bir hafta kadar rapor alıp yatmak istiyorum nasıl rapor alabilirim gebeligimin basinda midem kötüydü onda bile vermediler kanama düşük riski olmadan vermiyorlar mis rapor birde özel yani smdi nasıl ne diyerek alabilirim raporu fikri olan var mı