cgnduru Nskyhn aslında sasirmamasi lazım benimde fazla boyu kilosu ama olabilir 3 haftaya kadar normal zaten ultrasonlar malesefki %100 doğru olmuyor.. 3 buçuk kilo diyorlar 3200 doğuyor ya da daha fazla belli olmuyor o 😀