Gokceh hepinize çok teşekkür ederim inşallah herkezin doğumu çok rahat ve güzel geçer biz artık bi serüvenin sonuna geldik 9 aylık maceramız bitti ama benim için asıl şimdi başlıyor galiba çünkü 2 yaşında bi kızım var biraz fazla kıskanç ve eve gittiğimizde nasıl bi tepki vericek bilmiyorum 🙏🏻😇