Oğlumda temmuz 15 te doğdu kızım da temmuz da doğacak yenidogan bebek üşüyor doğumhane soğuk oluyor o yüzden uzun kollu tulumlar aldim hastaneden eve geldikten bi kac gun sonra ev cok sicak olursa kısa kollu zıbın altına patikli alt giydirebilirsiniz öyle rahat oluyor