36+1deyim, arada belimden vuran sancım oluyor. Gece bebek sürekli toplanıyor uyutmadı, normalde çarşamba kontrolüm ama böyle devam ederse pazartesi gidecek gibiyim. Birde koyu sarı akıntı geldi benden kızlar, enfeksiyonum var ondan mı yoksa nişan mı bilemedim. Bebek doğum pozisyonu aldı, kanala girdi demedi doktor henüz..