Melihaklc ben 23.haftadayım. Daha önceden 5 kaybım var. Bende de pıhtılaşma var. Enox ve ecopirin kullanıyorum ben şu anda. İlk haftalarda ve daha sonraki haftalarda aşırı kanama yaşadım ama doktorum kesmedi ecopirini hiçbir zaman. Kesmemiz gerekip gerekmediğini sorduğumda da bundan kaynaklı olmadığını söyledi. Direnç artışıda çıktı bende. İlerleyen haftalarda yüksek tansiyon riskiymiş, onun için kullandırıyormui bebek aspirinini. Çok şükür 23.haftaya geldik, allahım inşallah herkese sağlıkla, sağsalim kucağımıza almayı nasip eder 🙏