Merhaba güzel anneler. Daha önceki yazılarımda da belirttiğim son iki gündür yaşadığım streslerden dolayı pazartesi sezeryana girmeye karar verdim. Normal doğum için herhangi bir sıkıntım görülmüyordu şimdilik bende normal istiyordum ama son günlerdeki sıkıntılardan dolayı ne kendimi nede kızımı daha fazla strese sokmak istemedim. Sezeryan yapan anneler süreç nasıl geçti hadi yoruma gelin ☺️