Merhaba hanımlar. 12 haftalık gebeyim ve böbrek kumu döktüğüm söylendi çok şükür yavruma bi zararı yok. Bol bol su tüketmeye çalışıyorum ama belimin iki yan tarafının sancısı kalbime bıçak saplanıyor gibi. Daha önce yaşayan var mı yada ne yapabilirim bilgisi olan ??? Ben hayatımda ilk defa duyuyorum böyle bişeyi 😞