Asil_hatun Basta sevindim falan ama şimdi tedirginlik kapladı 14. Haftada kesin kız dedi özellikle değiştirmi dedim asla öyle bisey olmaz dedi isim bile bulduk detaylı 1 ay sonra erkek olsa burada da görürdü herhalde okadar emin konuşmazdı diye düşünüyorum
girl_boy_annesi Asil_hatun ben kızımı 13. Haftada öğrendim hatta klotorisini bile gösterdi 3 çizgi oluyor ve kızım oldu inşallah sizin de değişmez🤲🏼💖
Bozoresse Asil_hatun benim değişti 13 te gittim kız dedi 2 hafta sonra tekrar gittim kessin kız dedi ama özele gittim erkek dedi ve geçen detayliya girdim erkekti bende gördüm🤗
Malikadir Asil_hatun Benim 17. Haftada kiz dediler. Kıyafet beşik hazırladık. 29. Haftaya kadar göstermedi. 29.haftadan sonra erkek dediler biz şok.😁
La_Liberte Asil_hatun çok fazla okuyoruz burda o haftalarda yanılma ihtimali var 😊 Benim 14+0’da gösterdi üç çizgi var bu da kız demek dedi. Ben de gördüm. 16 ve 19. Haftalarda da kız dedi. Doktorum yanılmadı yani 😊 Allah gönlünüzdekini hayırla versin 🥰
Gorkemm Asil_hatun siz gene de detaylı ultrasonu bekleyin bence hiç belli olmuyor 😂 bizde aynı şekilde isimler araştırdık filan meğerse kordonu bacak arasına almış göstermiyormuş 😂😂
denizli20 Gorkemm detaylıyı bekleyenler arasında bende şöyle durayım 😁14 de yüzde 80 erkek denildi 17 de gittim bu sefer de kız dediler kordonu mu gösterdi bize gerçekten diye merakla bekliyorum 😁
Gorkemm denizli20 valla olabilir detaylı ultrason da doktor zorla bıraktırdı hatta kordonu baya göbeğimi tokatladı sarstı da öyle bıraktı 😂😂
Deletedmom727271 İlk çocuğum da bana da iki doktor kız demişti ama detaylı ultrason da erkek olduğunu öğrendik sonuç oğlum oldu :) bence çok erken bekleyin biraz daha
yineyenidenanneoluyorum7 Sizce 3 farkli ozel 3 farkli devlet hastanesi ayni cinsiyeti soylediysede degisirmi ☺️
Elifterzii Banada malesef 16.haftada kız denildi kesin olarak 😂 Detaylı ultrasonda erkek olduğunu öğrendik. Daha gitmedim doktora inşallah değişmez bir daha 😂
Su4835 İkili taramaya gittiğimizde 12.haftada kız denildi.16.hafta kontrolünde erkek olacağını öğrendik.demem o ki en garanti aslında detaylı ultrason zamanını beklemek yanılma payı olabiliyor.hazırlık yapmamanızı tavsiye ederim😅