Ben yaşadım evet kanama oluyor ve aşırı çok karın ağrısı oluyor hafif karın ağrısıda olabilir kişiden kişiye değişebilir erkenden doktora gitmenizi öneririm ben daha önce böyle bir şeyi hiç duymadığım için doktora gitmedim sağ tüpüm patlamış iç kanama geçirdim ameliyat ile sağ tüpü aldılar en ufak şüpheniz varsa dahi gelin demişti doktor