Bn 4 bucuk haftallikken doktora gttm keseyi gördük şükür bana 20 gün sonra gel kalp atışına bakalım dedi doktor. 10 gün içinde muayne parası verilmiyo ya ben 20 gün sonra değilde 10 gün içinde gtsem doktor nie geldin dermi acaba onun dediği zamndami gtmem şart 😪