Çok sık yaşanan bir durum panik yapma bazı insanların oluyor ilk aylarda yine de doktoruna görünsen için rahat eder, benimde ilk 6. Haftada oldu sonra 3.5 aya kadar özellikle o gün yürüdüysem biraz ayakta kaldıysam hep oldu progesteron hapı falan kullanman gerekir belki ama doktor görse iyi olur o yüzden :)