Kızlar, bebeğim 32 haftalık şimdiden kanala yerleşmiş, doktorum bolca dinlenmemi istedi. Aynı durumu yaşayan var mı? Haliyle erken gelecek diye çok panikliyorum. Sürekli suyum gelecek endişesi içerisindeyim. Aynı durumu yaşayıp haftasında doğuran var mı? 🙏🏻