Ceydaa61 aslinur21 sancı yok. Aradaki dalgalanmalara bakmayın. O dalgalanmaların çok daha yukarı çıkması gerekiyor sancı olabilmesi için.
kckelf123 Nst yi doktor yorumlamıyor mu acaba bende haftaya gidicem de burada da çok soran görüyorum merak ettim
yasemineymenarin kckelf123 ben kontole gidince ilk nst giriyorum ondan sonra doktorun yanına giriyorum orada inceliyor ama bazı yerler ilk kontrol yapıp sonra nst gir gel bakalım diyor her halükarda doktor kontrol ediyor
kckelf123 yasemineymenarin o zaman bende oyle yapayım canım teşekkür ederim çarşamba randevum var geldiğinde nst girdirelim demişti ilk nst girip oyle doktora görüneyim o zaman işlem uzun sürüyor mu randevu saatinden epey once mi gitsem
yasemineymenarin kckelf123 eğer ki doktor kağıt yazıpta kayıt açtır demiyorsa öyle yapabilirsin ilk oğlumda öyle yapıyordu doktor. 15dk sürüyor yoğunluk olmazsa hemen odaya geçip cihaza bağlıyor görevli
aslinur21 benimmdunyamm az sancı hissediyordum belim çok ağrıyor resmen ikiye katlanıyordum ağrıdan doktorum da girmemi istedi
aslinur21 Emine003 sancılar için iyi dedi kanımda ve idrarda çok fazla enfeksiyon çıktı o yüzden sancı olmuş
Emine003 aslinur21 himmm anladım canım inşallah iyi olursun biran önce Rabbim şifa versin inşallah 🤲🌺