rfzsB Kızlar bebislerinizin kilosu ne kadar,biz bugün kontrole gittik kızım kilo almamış daha önceki gidişimize göre,1850 sizinkiler nasıllar
YldzBiden Canım normal bence geçen hafta 32 haftalık tum 1900 dedi ve normal dedi doktorum canını sıkma kilo alır bundan sonra
Nuryas 32+ 4 2083 gr ama benim bebiş biraz önden gidiyor önemli olan drum yorumu canım bence hiç bunlarla aklını karıştırma
Layla01 Nananusha ya bizde önde gidiyoruz da sakincali bir durum var mi bunda erken doğum olabilir mi doktorunuz ne dedi
rfzsB Ya bir yerde okudum 2400 demişler 2200ler falan bende de kansızlık var zayıf kaldı endişesi oldu😔
Nananusha Layla01 aslinda bende diyabete bagli ilerileme ve malesef eeken riskim var onemli olan 33u atlatsam diyo doktor