gulocan12 amin canım. Bu günlerin tadını çıkar. Doğduğunda daha yorucu oluyor tahmini en az 6 ay kendine gelemiyorsun. Ben kızımda gözlerimi bir kapattım 2020 de, bir açtım 2022 ye girmişiz 😳 ne ara dedm ya sanki kış uykusuna yattım da etraftan hiç haberim olmadı. Şimdi oğluma hamileyim. Gözlerimi bu yıl sonu tekrar kapatıp 2024 de açmayı planlıyorum 😃 ben doğum için hiç sabırsızlanamıyorum. Ameliyat başımdan geçtiği ve çok kötü geçtiği için korkuyorum. Hayırlısı.. doktor bana 39+0 da alalım dedi ama eşim izne gelicem izne gelicem deyince bende doktora 38+6 yı önerdim. Doluymuş o gün 38+5 de spinal sezaryen ile doğum yapmıştım kızımı ♥️